Kledning som dekker vinduer

Dette forumet brukes til å diskutere MultiCAD generelt
Post Reply
staaleki
Posts: 4
Joined: 26 Mar 2009 22:18

Kledning som dekker vinduer

Post by staaleki »

Jeg har nettopp lasta ned Multicad v.11 og har problemer med at enkelte vindu "vrir" seg ørlite i veggen slik at noe av vinduet delvis blir dekt av ytterkledningen. Dette mistenker jeg har noe med programendringene å gjøre. Hvordan få til dette? Ser også ut til at å bryte/sammenkoble vinduer til vegg er mere knotete enn før. Dette mener jeg å ha funnet en løsning på ved å stille vindu i front etter sammenkobling.
User avatar
Hammy
Posts: 6
Joined: 25 Feb 2009 22:26

Re: Kledning som dekker vinduer

Post by Hammy »

Stemmer det ikke at det er mulig å bytte noder og at vinduene da treffer riktig? Trodde det skulle være mulig å bytte til f.eks. brukernode. Har ikke hatt problemer med det selv, men finner du en løsning, vil jeg gjerne ha tipset.

Hvis du åpner rediger og objekts koblinger etterat du har markert vinduet ser du koblingene til vinduet. fjerner du avhuk for kobling til vegg, kobles vinduet av veggen. Det ser visst ut for at bryt kobling / koble på ny ikke oppdateres. Hos meg fungerer det etterat jeg har lukket prosjektet og åpnet det igjen.
Jeg vil ha den kaka..! Jeg sa den kaka var søppel! Men jeg liker småkaker.......... :cry:
Post Reply